"М.Төлебаев атындағы орта мекетбі" КММ Мектептің 5 жылғы табыстары » Төлебаев орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
M. Tolebayev Secondary School
"Department of Education for Alakol district "
Department of Education of Almaty region
Reception room :
+7(727) 32-63-74
bookkeeping:
Version for
visually impaired
» » "М.Төлебаев атындағы орта мекетбі" КММ Мектептің 5 жылғы табыстары
01
December
2022

"М.Төлебаев атындағы орта мекетбі" КММ Мектептің 5 жылғы табыстары

«Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
 «М.Төлебаев атындағы орта мектебі» Department of Education of Almaty region
2022-2023 оқу жылы
1.Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
 Мектеп 1965 жылы пайдалануға берілген. Екі қабатты, кірпіштен салынған, 320 оқушыға арналған типтік мектеп. Жер учаскесінің алаңы-2,831 шм. Ғимараттық көлемі-2,224,6 шаршы метр. Оқыту тілі: мемлекеттік. Оқыту түрі күндізгі. 0,1-11 сыныптар аралығы 2 ауысымда оқиды. 1 ауысымда - 140 оқушы, 2 ауысымда- 117 оқушы.
Оқушы саны:
2018-2019 оқу жылы-243
2019-2020 оқу жылы- 245
2020-2021 оқу жылы- 258
2021-2022 оқу жылы- 254
2022-2023 оқу жылы-237
 Мектептің толық атауы: «Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «М.Төлебаев атындағы орта мектебі» Department of Education of Almaty region » болып 2022 жылғы 22 тамыздағы Жетісу облысы әкімдігінің №25 қаулысымен өзгертілді.
 Жетісу облысы Әділет департаменті Ақсу ауданаралық Әділет басқармасының 2021 жылғы 15 қыркүйекте заңды тұлғаға мемлекеттік қайта тіркеу жүргізілді. ( 15.09.2022ж. БИН 000140003097)
 Коммуналдық мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы Жетісу облысының әкімдігі болып табылады. Тиісті салаға басшылық жасау жөніндегі уәкілетті орган «Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі болып табылады. Коммуналдық мемлекеттік мекемені басқаруды жүзеге асыратын орган «Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі болып табылады.
 Мектептің толық атауы: «Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «М.Төлебаев атындағы орта мектебі» Department of Education of Almaty region ».
 Коммуналдық мемлекеттік мекеменің тұрған жері: Қазақстан Республикасы, Жетісу облысы, Алакөл ауданы, Жайпақ ауылдық округі, Жайпақ ауылы, Ы.Әлібаев the outside, ғимарат 37, индекс 040215
 Мектептің 2022-2023 оқу жылына арналған оқу-тәрбие жоспары құрылған. 2022-2023 оқу жылына арналған мектептің келелі мәселесі: «Ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу мен оқытуды басшылыққа ала отырып сындарлы оқыту, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру». Оқу-тәрбие жұмыстарына арналған жоспар 8 бөлімнен тұрады.
2018-2019 оқу жылында барлығы 40 мұғалім жұмыс жасады.

Олардың:
6-ы жоғары санатты;
10-ы І санатты;
8-і ІІ санатты;
4-і педагог-зерттеуші;
3-і педагог-сарапшы;
2-і модератор;
7- санатсыз;


 Жоғары санат пен зерттеуші мұғалімдердің қосындысы 25% құраса, ал І санатты мұғалімдер саны-10 болды. І санатты мұғалімдер жалпы мұғалімдердің 25% құрайды. Жалпы 40 мұғалімнің 50%-ын жоғары, педагог-зерттеуші, І санатты мұғалімдер құрайды. ІІ санатты 8 мұғалім 20% болса, санатсыз 7 мұғалім барлық мұғалімнің 17,5% құрайды. 2018 жылдың мамыр айынан бастап жаңа форматта санатқа өту басталды. Санаты бар мұғалімдер барлық мұғалімдердің 82,5% құрайды. Санатсыз мұғалімдер 17,5% құрайды.

 2018-2019 оқу жылындағы педагогтардың еңбек өтілі бойынша талдауы:
 Биылғы оқу жылында қыркүйек айында жұмыс жасап бастаған мұғалім саны-40.
3 жылға дейінгі- 5 мұғалім; 12,5 %;
3 жылдан 5 жылға дейін- 2 мұғалім; 5,0 %;
6 жылдан 10 жылға дейін-12 мұғалім; 30,0 %;
11 жылдан 15 жылға дейін-4 мұғалім; 10,0 %;
16 жылдан 20 жылға дейін- 1 мұғалім; 2,5 %;
20 жылдан жоғары-16 мұғалім; 40,0 %;

 Еңбек өтілі бойынша ең көп мұғалім 20 жылдан жоғары мамандар, 16 мұғалім. Ал еңбек өтілі бойынша аз мұғалім 16 жылдан 20 жылға дейінгі педагогтар саны- 1 мұғалім. Teachersдің еңбек өтілі бойынша көп пайызды құрап тұрған 6-10 жылға дейінгі және 20 жылдан жоғары мамандар. Бұл көрсеткіш мектептегі шығармашыл ұстаздар қатары көп екендігі, орта буын мұғалімдерінің көбейіп келе жатқандығын байқауға болады

 2018-2019 оқу жылындағы педагогтарды жастары бойынша талдауы:
25 жасқа дейін 8 мұғалім, ол барлық педагогтың 9,7 % құрайды;
25 жастан 29 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 12, ол мұғалімдердің 14,6% құрайды;
30 жастан 34 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 17, ол мұғалімдердің 20,7% құрайды.
35 жастан 39 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 5, ол мұғалімдердің 6,1% құрайды;
40 жастан 44 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 10, ол мұғалімдердің 12,2 құрайды;
45 жастан 49 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 11, ол мұғалімдердің13,4% құрайды;
50 жастан 54 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 9, ол мұғалімдердің 11% құрайды;
55 жастан 59 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 10,ол мұғалімдердің 12,2% құрайды;
59 жастан жоғары мұғалім саны 0, ол мұғалімдердің 0% құрайды.

 2018-2019 оқу жылында жастары бойынша педагогтардың көп бөлігін 30-34 жас аралығында мұғалімдер (17 мұғалім) 20,7% құрайды. Келесі жас 25-29 жас аралығында мұғалімдер (12 мұғалім) 14,6 % құрайды. Ең аз мұғалім саны 35-39 жас аралығындағы мұғалімдер 6,1 % құрайды. Осы көрсеткіштерге қарап мектеп педагогтары орта жастағы педагогтар мұғалімдер екендігі анық болып тұр. Бұл педагогикадағы еңбек өнімділігін көтеретін, жаңашылдық пен шығармашылық көрсете алатын жас арасы.Зейнеткерлік жасындағы педагогтар жоқ.
2019-2020 оқу жылында барлығы 43 мұғалім жұмыс жасады.
Олардың:
3-і жоғары санатты;
9-ы І санатты;
5-і ІІ санатты;
6-ы педагог-зерттеуші;
6-ы педагог-сарапшы;
5-і модератор;
9- санатсыз;


 Жоғары санат пен зерттеуші мұғалімдердің қосындысы 20,9% құраса, ал І санатты мұғалімдер саны-9 болды. І санатты мұғалімдер жалпы мұғалімдердің 20,9% құрайды. Жалпы 43 мұғалімнің 27,9%-ын жоғары, педагог-зерттеуші, І санатты мұғалімдер құрайды. ІІ санатты 5 мұғалім 11,6% болса, санатсыз 9 мұғалім барлық мұғалімнің 20,9% құрайды. 2018 жылдың мамыр айынан бастап жаңа форматта санатқа өту басталды. Санаты бар мұғалімдер барлық мұғалімдердің 79,1% құрайды. Санатсыз мұғалімдер 20,9% құрайды.

2019-2020 оқу жылындағы педагогтардың еңбек өтілі бойынша талдауы:
 Биылғы оқу жылында қыркүйек айында жұмыс жасап бастаған мұғалім саны-43.
3 жылға дейінгі- 6 мұғалім; 13,9 %;
3 жылдан 5 жылға дейін- 4 мұғалім; 9,3 %;
6 жылдан 10 жылға дейін-11 мұғалім; 25,5 %;
11 жылдан 15 жылға дейін-5 мұғалім; 16,6 %;
16 жылдан 20 жылға дейін- 2 мұғалім; 4,6 %;
20 жылдан жоғары-15 мұғалім; 34,8 %;

 Еңбек өтілі бойынша ең көп мұғалім 20 жылдан жоғары мамандар, 16 мұғалім. Ал еңбек өтілі бойынша аз мұғалім 16 жылдан 20 жылға дейінгі педагогтар саны- 1 мұғалім. Teachersдің еңбек өтілі бойынша көп пайызды құрап тұрған 6-10 жылға дейінгі және 20 жылдан жоғары мамандар. Бұл көрсеткіш мектептегі шығармашыл ұстаздар қатары көп екендігі, орта буын мұғалімдерінің көбейіп келе жатқандығын байқауға болады.

2019-2020 оқу жылындағы педагогтарды жастары бойынша талдауы:
25 жасқа дейін 4 мұғалім, ол барлық педагогтың 8,9 % құрайды;
25 жастан 29 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 5, ол мұғалімдердің 11,1% құрайды;
30 жастан 34 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 9, ол мұғалімдердің 20% құрайды.
35 жастан 39 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 8, ол мұғалімдердің 17,8% құрайды;
40 жастан 44 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 6, ол мұғалімдердің 13,3 құрайды;
45 жастан 49 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 5, ол мұғалімдердің11,1% құрайды;
50 жастан 54 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 5, ол мұғалімдердің 11,1% құрайды;
55 жастан 59 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 3,ол мұғалімдердің 6,6% құрайды;
59 жастан жоғары мұғалім саны 0, ол мұғалімдердің 0% құрайды.

 2019-2020 оқу жылында жастары бойынша педагогтардың көп бөлігін 30-34 жас аралығында мұғалімдер (9 мұғалім) 20% құрайды. Келесі жас 35-39 жас аралығында мұғалімдер (8 мұғалім) 17,8 % құрайды. Аз мұғалім саны 25 жасқа дейінгі мұғалімдер 8,9 % құрайды. Осы көрсеткіштерге қарап мектеп педагогтары орта жастағы педагогтар мұғалімдер екендігі анық болып тұр. Бұл педагогикадағы еңбек өнімділігін көтеретін, жаңашылдық пен шығармашылық көрсете алатын жас арасы. Зейнеткерлік жасындағы педагогтар жоқ.

2020-2021 оқу жылында барлығы 46 мұғалім жұмыс жасады.

Олардың:
1-і жоғары санатты;
5-ы І санатты;
8-і ІІ санатты;
9-ы педагог-зерттеуші;
11-і педагог-сарапшы;
4-і модератор;
8- санатсыз;


 Жоғары санатты мен зерттеуші мұғалімдердің қосындысы 13,5% құраса, ал І санатты мұғалімдер саны 5 болды. І санатты мұғалімдер жалпы мұғалімдердің 10,7% құрады. Жалпы 46 мұғалімнің 32,6%-ын жоғары, педагог-зерттеуші, І санатты мұғалімдер құрайды. ІІ санатты 8 мұғалім 17,4% болса, санатсыз 8 мұғалім барлық мұғалімнің 17,4% құрады. Санаты бар мұғалімдер барлық мұғалімдердің 82,6% құраса санатсыз мұғалімдер 17,4 құрайды.
2020-2021 оқу жылындағы педагогтардың еңбек өтілі бойынша талдауы:
 Биылғы оқу жылында қыркүйек айында жұмыс жасап бастаған мұғалім саны-51.
3 жылға дейінгі- 9 мұғалім; 17,6 %;
3 жылдан 5 жылға дейін- 3 мұғалім; 5,8 %;
6 жылдан 10 жылға дейін-11 мұғалім; 21,5 %;
11 жылдан 15 жылға дейін-10 мұғалім; 19,6 %;
16 жылдан 20 жылға дейін- 2 мұғалім; 3,9 %;
20 жылдан жоғары-16 мұғалім; 31,3 %;

 Еңбек өтілі бойынша ең көп мұғалім 20 жылдан жоғары мамандар, 16 мұғалім. Ал еңбек өтілі бойынша аз мұғалім 16 жылдан 20 жылға дейінгі педагогтар саны- 2 мұғалім. Teachersдің еңбек өтілі бойынша көп пайызды құрап тұрған 6-10 жылға дейінгі және 20 жылдан жоғары мамандар. Бұл көрсеткіш мектептегі шығармашыл ұстаздар қатары көп екендігі, орта буын мұғалімдерінің көбейіп келе жатқандығын байқауға болады.

 2020-2021 оқу жылындағы педагогтарды жастары бойынша талдауы:
25 жасқа дейін 3 мұғалім, ол барлық педагогтың 6,4 % құрайды;
25 жастан 29 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 5, ол мұғалімдердің 10,6% құрайды;
30 жастан 34 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 12, ол мұғалімдердің 25,5% құрайды.
35 жастан 39 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 7, ол мұғалімдердің 14,9% құрайды;
40 жастан 44 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 7, ол мұғалімдердің 14,9 құрайды;
45 жастан 49 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 5, ол мұғалімдердің 10,6% құрайды;
50 жастан 54 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 4, ол мұғалімдердің 8,5% құрайды;
55 жастан 59 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 3,ол мұғалімдердің 6,4% құрайды;
59 жастан жоғары мұғалім саны 0, ол мұғалімдердің 0% құрайды.

 2020-2021 оқу жылында жастары бойынша педагогтардың көп бөлігін 30-34 жас аралығында мұғалімдер (12 мұғалім) 25,5% құрайды. Келесі жас 35-39 жас аралығында және 40-44 жасқа дейінгі мұғалімдер 14,9 % құрайды. Ең аз мұғалім саны 55-59 жас аралығындағы және 25 жасқа дейінгі мұғалімдер 6,4 % құрайды. Осы көрсеткіштерге қарап мектеп педагогтары орта жастағы педагогтар мұғалімдер екендігі анық болып тұр. Бұл педагогикадағы еңбек өнімділігін көтеретін, жаңашылдық пен шығармашылық көрсете алатын жас арасы.Зейнеткерлік жасындағы педагогтар жоқ.

 2021-2022 оқу жылында барлығы 51 мұғалім жұмыс жасады.

Олардың:
3-і І санатты;
1-і ІІ санатты;
12- педагог-зерттеуші;
9-ы педагог-сарапшы;
8-і модератор;
18- санатсыз;


 Жоғарғы санатты мұғалімдердің уақыты аяқталып, педагог зерттеуші қатарына қосылды.
Педагог зерттеуші мұғалімдердің сан 12 болып, 23,5% құрады, ал І санатты мұғалімдер саны 3 болды. І санатты мұғалімдер жалпы мұғалімдердің 5,9 құрайды. Жалпы 51 мұғалімнің 47,5%-ын педагог-зерттеуші, І санатты педагог-сарапшы мұғалімдер құрайды. ІІ санатты 1 мұғалім 2% болса, санатсыз 18 мұғалім барлық мұғалімнің 35,3% құрады. Санаты бар мұғалімдер барлық мұғалімдердің 64,7% құраса санатсыз мұғалімдер 35,3 құрайды.

2021-2022 оқу жылындағы педагогтардың еңбек өтілі бойынша талдауы:
 Биылғы оқу жылында қыркүйек айында жұмыс жасап бастаған мұғалім саны-51.
3 жылға дейінгі- 10 мұғалім; 19,6 %;
3 жылдан 5 жылға дейін- 3 мұғалім; 5,8 %;
6 жылдан 10 жылға дейін-11 мұғалім; 21,6 %;
11 жылдан 15 жылға дейін-9 мұғалім; 17,6 %;
16 жылдан 20 жылға дейін- 2 мұғалім; 3,9 %;
20 жылдан жоғары-16 мұғалім; 31,3 %;

 Еңбек өтілі бойынша ең көп мұғалім 20 жылдан жоғары мамандар, 16 мұғалім. Ал еңбек өтілі бойынша аз мұғалім 16 жылдан 20 жылға дейінгі педагогтар саны- 2 мұғалім. Teachersдің еңбек өтілі бойынша көп пайызды құрап тұрған 6-10 жылға дейінгі және 20 жылдан жоғары мамандар. Бұл көрсеткіш мектептегі шығармашыл ұстаздар қатары көп екендігі,орта буын мұғалімдерінің көбейіп келе жатқандығын байқауға болады.
2021-2022 оқу жылындағы педагогтарды жастары бойынша талдауы:
25 жасқа дейін 2 мұғалім, ол барлық педагогтың 4 % құрайды;
25 жастан 29 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 4, ол мұғалімдердің 8% құрайды;
30 жастан 34 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 10, ол мұғалімдердің 20% құрайды.
35 жастан 39 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 10, ол мұғалімдердің 20% құрайды;
40 жастан 44 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 7, ол мұғалімдердің 14 % құрайды;
45 жастан 49 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 4, ол мұғалімдердің 8% құрайды;
50 жастан 54 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 5, ол мұғалімдердің 10% құрайды;
55 жастан 59 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 4,ол мұғалімдердің 8% құрайды;
59 жастан жоғары мұғалім саны 2, ол мұғалімдердің 4% құрайды.

 2021-2022 оқу жылында жастары бойынша педагогтардың көп бөлігін 30-34 жас аралығында мұғалімдер (27 мұғалім) 28,1% құрайды. Келесі жас 35-39 жас аралығында мұғалімдер (15 мұғалім) 15,1 % құрайды. Ең аз мұғалім саны 59 жастан жоғары мұғалімдер 1 % құрайды. Осы көрсеткіштерге қарап мектеп педагогтары орта жастағы педагогтар, еңбек өтілдері де 10-15 жыл болған мұғалімдер екендігі анық болып тұр. Бұл педагогикадағы еңбек өнімділігін көтеретін, жаңашылдық пен шығармашылық көрсете алатын жас арасы.Зейнеткерлік жасындағы педагогтар жоқ.
 2022-2023 оқу жылында барлығы 48 мұғалім жұмыс жасады.
Олардың:
12- педагог-зерттеуші;
9-ы педагог-сарапшы;
8-і модератор;
18- санатсыз;


 Жоғарғы, І, ІІ санатты мұғалімдердің уақыты аяқталып, педагог зерттеуші, сарапшы және модераторла қатарына қосылды. Жалпы 48 мұғалімнің 25%-ын педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы мұғалімдер 25%, педагог-модератор 16,7 % құрайды. Санатсыз 18 мұғалім барлық мұғалімнің 37,5% құраса, санаты бар мұғалімдер барлық мұғалімдердің 62,5% құрайды.
2022-2023 оқу жылындағы педагогтардың еңбек өтілі бойынша талдауы:
 Биылғы оқу жылында қыркүйек айында жұмыс жасап бастаған мұғалім саны-48.
3 жылға дейінгі- 7 мұғалім; 14,5 %;
3 жылдан 5 жылға дейін- 3 мұғалім; 6,2 %;
6 жылдан 10 жылға дейін-12 мұғалім; 25,0 %;
11 жылдан 15 жылға дейін-8 мұғалім; 16,6 %;
16 жылдан 20 жылға дейін- 3 мұғалім; 6,2 %;
20 жылдан жоғары-15 мұғалім; 31,2 %;

 Еңбек өтілі бойынша ең көп мұғалім 20 жылдан жоғары мамандар, 15 мұғалім. Ал еңбек өтілі бойынша аз мұғалім 16 жылдан 20 жылға дейінгі педагогтар саны- 3 мұғалім және 3 жылдан 5 жылға дейін- 3 мұғалім;
 Teachersдің еңбек өтілі бойынша көп пайызды құрап тұрған 6-10 жылға дейінгі және 20 жылдан жоғары мамандар. Бұл көрсеткіш мектептегі шығармашыл ұстаздар қатары көп екендігі,орта буын мұғалімдерінің көбейіп келе жатқандығын байқауға болады.

2021-2022 оқу жылындағы педагогтарды жастары бойынша талдауы:
25 жасқа дейін 1 мұғалім, ол барлық педагогтың 2 % құрайды;
25 жастан 29 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 3, ол мұғалімдердің 6,25% құрайды;
 30 жастан 34 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 9, ол мұғалімдердің 18,7% құрайды.
35 жастан 39 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 11, ол мұғалімдердің 22,9% құрайды;
40 жастан 44 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 8, ол мұғалімдердің 16,6% құрайды;
45 жастан 49 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 4, ол мұғалімдердің 8,3% құрайды;
 50 жастан 54 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 6, ол мұғалімдердің 12,5% құрайды;
55 жастан 59 жасқа дейінгі мұғалімдер саны 4, ол мұғалімдердің 8,3% құрайды;
 59 жастан жоғары мұғалім саны 2, ол мұғалімдердің 4,1% құрайды.

 2021-2022 оқу жылында жастары бойынша педагогтардың көп бөлігін 35-39 жас аарлығында мұғалімдер (11 мұғалім) 22,9 % құрайды. Келесі жас 30-34 жас аралығында мұғалімдер (9 мұғалім) 18,7 % құрайды. Ең аз мұғалім саны 25 жасқа дейінгі мұғалімдер 2 % құрайды. Осы көрсеткіштерге қарап мектеп педагогтары орта жастағы педагогтар, еңбек өтілдері де 10-15 жыл болған мұғалімдер екендігі анық болып тұр. Бұл педагогикадағы еңбек өнімділігін көтеретін, жаңашылдық пен шығармашылық көрсете алатын жас арасы.Зейнеткерлік жасындағы педагогтар саны -1.
Талдауы: 2018-2019 оқу жылы Аудандық «Жас ұлан» патриоттық әскери-спорттық ойынында АӘД пәнінің мұғалімі Қойшыбеков М. ІІІ-орын иеленді. Аудандық мұғалімдер арасында өткен қол күрестен АӘД пәнінің мұғалімі Қойшыбеков М. ІІ-орын иеленді. «Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы критиалды бағалау» тақырыбында республикалық оқыту семинарына қатысқаны үшін қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Садиева С. І-дәрежелі дипломмен марапатталды. Ғылыми-практикалық конференцияға қатысқаны үшін қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бекежанова Г. Құрмет грамотасымен марапатталды. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Садиева С. Облыстық директорлар форумында тәжірибе таратқаны үшін Алғыс хатпен марапатталды. Абдрахманова А. Физика пәнінің мұғалімі Облыстық жоғары біліктілігі мен кәсіби шеберлігі үшін Құрмет грамотасымен марапатталды.
Педагог кадрлар нәтижесі
Аудандық «Best инновациялық шет тілі сабағы-2018 » байқауында ағылшын тілінің мұғалімі Чотаева М ІІІ орынмен иеленді;
«Best шеберлік сабақ » атты Республикалық оқытушылар сайысында бастауыш сынып мұғалімі МырзатаеваҚ. ІІІ орын иеленді.

2019-2020 оқу жылы. Амиргалиева Д. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі «Teachers арасындағы аудандық пәндер олимпиадасы-2020» байқауында ІІІ орын иеленді. Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Нұрахметжанова А аудандық мұғалімдер арасында өткен пән олимпиадасында ағылшын тілі пәнінен ІІІ-дәрежелә дипломмен марапатталды, Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бекежанова Г «Аудандық мұғалімдер арасында өткен пән олимпиадасында» ІІІ-дәрежелі дипломмен марапатталды, Абай Құнанбаевтың 175 жылдығына орай ұйымдастырылған Республикалық «Абай әлемі және рухани мұрасы» олимпиадасында ІІ-дәрежелі дипломмен марапатталды. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Садиева С. «Табысты басшы» жоба аясындағы аудандық «Білім беру ұйымының табысты қөшбасшысы» байқауында ІІ-дәрежелі дипломмен марапатталды, «Жас ғалым-2020» Республикалық ғылыми жобалар байқауында кітап жинағы жарық көрді. Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Джайсембаева Г кітап жинағы жарық көрді. «Баскетбол» 2020 ж. Математика пәнінің мұғалімі Сағатбекова А «Teachers арасында аудандық пән олимпиадасында» ІІ-дәрежелі дипломмен марапатталды. Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Қыдырманова Д Тәуелсіздік күніне орай «Орнынан ұзындыққа секіру » жарысында І орын иеленді. Биология пәнінің мұғалімі Абдиманапова М «Заманауи сабақ педагогтың кәсіби өсуінің көрсеткіші» тақырыбында аудандық үздік сабақтар фестивалінде ІІІ-дәрежелі дипломмен марапатталды, аудандық «Педагогикалық олимп» атты педагогикалық идеялар мен жобалар байқауында ІІ-дәрежелі дипломмен марапатталды. Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Нұрахметжанова А Аудандық «Best инновациялық шет тілі сабағы-2019» байқауында ІІІ орын иеленді.
Педагог кадрлар нәтижесі
 Бастауыш сынып мұғалімі Карибаева М аудандық «Best бастауыш сынып мұғалімі-2019» байқауында ІІ орын иеленді;
Математика пәнінің мұғалімі Бодаубаева И аудандық «Best педагогикалық идеялар фестивалі-2019» атты байқауында ІІІ орын иеленді.
Тарих пәнінің мұғалімі Солтанова А Аудандық тарих пәні мұғалімдеріне арналған «Алаш арысы-2019» байқауында ІІІ орын иеленді.
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Булатканова Э Аудандық «Best инновациялық шет тілі сабағы-2019» байқауында ІІІ орын иеленді.

2020-2021 оқу жылы Физика пәнінің мұғалімі Жакуова Қ жас ұрпақты оқыту және тәрбиелеу ісіндегі елеулі табыстары үшін Министр А.Аймағамбетовтан «Ы.Алтынсарин» төс белгісімен марапатталды. Қазақ тілі пәні мұғалімі Бекежанова Г Халықаралық ғылыми педагогикалық тіл және өнер академиясының ұйымдастыруымен өткен білім саласы қызмекткерлеріне арналған «Шебер педагог -2021» атты ІІІ халықаралық байқауында «Ең үздік сабақ жоспары» номинациясы бойынша І дәрежелі дипломмен марапатталды.Бастауыш сынып мұғалімі Стамбекова Ш «Best педагог-2021» атты шығармашылық байқауына «Best сабақ жоспары» номинациясы бойынша І орын иеленді. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Садиева С. «Гендерлік сезімтал басшы» байқауынан ІІІ орын иеленді. Музыка пәнінің мұғалімі Шабданова А Аудандық «Әдістемелік шеберхана» байқауына қатысып ІІ –дәрежелі диплом иеленді. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Амиргалиева Д. Teachers арасындағы аудандық пән олимпиадасында ІІІ орын иеленді. Математика пәнінің мұғалімі Бодаубаева И. Teachers арасындағы аудандық пән олимпиадасында ІІ орын иеленді.
Педагог кадрлар нәтижесі
 Музыка пәнінің мұғалімі Шабданова А. «Заманауи сабақ-педагогтың кәсіби өсуінің көрсеткіші» тақырыбындағы аудандық үздік сабақтар фестивалінде эстетикалық бағыт бойынша ІІ орын иеленді;
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Нұрахметжанова А Аудандық «Best инновациялық шет тілі сабағы-2021» байқауында ІІ орын иеленді;
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Арғынғазы М Қазақстан Республикасының тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған мұғалімдер арасындағы волейболдан облыстық турнирінде жүлделі ІІ орын иеленді;

2021-2022 оқу жылы География пәнінің мұғалімі Қанағатов Б. Аудандық «Жылдың үздік мұғалімі-2021» байқауында «Креативті мұғалім» номинациясымен марапатталды. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Садиева С «Сабақты зерттеу: Қазақстан мектептерінің тәжірибесі -2022» облыстық ғылыми-тәжірибелік конференцияның жоғары деңгейде өтуіне атсалысып, өз тәжірибесімен бөліскені үшін Алғыс хатпен марапатталды. Математика пәнінің мұғалімі Сағатбекова А. Жоғары біліктілігі мен кәсіби шеберлігін еліміздің болашағы жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеуге үлес қосқаны үшін Облыстық Құрмет Грамотасымен марапатталды. Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Чотаева М. «Білім беру сапасын арттыру және тиімді жұмыс істеудің режимі» жобасы аясында магниттік мектептерге тәжірибе таратқаны үшін Облыстық Алғыс хатпен марапатталды
 Педагог кадрлар нәтижесі
 Бастауыш сынып мұғалімі Жаппарова Д Аудандық «Best бастауыш сынып мұғалімі-2022» байқауында ІІІ орын иеленді;
Тарих пәнінің мұғалімі Солтанова А. Аудандық «Best сынып жетекші-2022» байқауында «Шығармашыл сынып жетекші номинациясымен марапатталды;

Математика пәнінің мұғалімі Жунисова Л. «Шебер педагог-2022» атты шығармашылық байқауына «Математика пәнінен үздік сабақ жоспары» номинациясы бойынша І дәрежелі дипломмен марапатталды ;

Химия пәнінің мұғалімі Аукенова А. Аудандық «Жылдың үздік мұғалімі-2022» байқауында ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталды

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Қыдырманова Д. Мектеп оқушылары арасында «Ұлттық мектеп лига» Облыстық жарысында үздік команда дайындағаны үшін мадақтамамен марапатталды



 Қысқа мерзімді курстардан өтудің талдауы:
 2018-2019 оқу жылында жаңартылған білім беру мазмұнына түбегейлі көшуге байланысты кадрларды курстан өткізу жақсы жүзеге асты.
2019-2020 оқу жылында пәндік білім беру курсы кадрларды курстан өткізу жақсы жүзеге асты
2020-2021 оқу жылында жаңартылған білім беру мазмұнына түбегейлі көшуге байланысты кадрларды курстан өткізу жақсы жүзеге асты.
2021-2022 оқу жылында пәндік білім беру курсы кадрларды курстан өткізу жақсы жүзеге асты

ІІІ. ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ ДЕҢГЕЙЛІК КУРС БОЙЫНША ТАЛДАУЫ
Деңгейлік курс меңгерген мұғалімдер туралы мәлімет
Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер әлемдік білім беру жүйесін қайта қарау қажет екенін паш етті. Қарқынды өзгеріп жатқан әлемде білім саласындағы мұғалімдер үшін де ең басты, маңызды мәселе болып отырғаны: «ХХІ ғасырда нені оқыту керек?» және «Teachers оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?» [1 деңгей, мұғалімге арналған нұсқаулық]. Кембридж бағдарламасын игерген мұғалімдердің негізгі функциясы –оқыту мен оқу тәжірибесіне жаңа тәсілдерді енгізу мақсатында өз мектептерінде дамыту бағдарламасын әзірлеу болып табылады.
 1.Мектеп директоры С.Т.Садиева 26 мамыр 2014 ж мен 30 қаңтар 2015 ж. аралығында «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы Кембридж университетінің Білім беру факультетімен бірлесіп әзірлеген Қазақстан Республикасының жалпы білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша 640 академиялық сағат көлемінде курсты аяқтап, сертификат иеленді.Қазақстан Республикасы жалпы білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша өткізілген курста жоғары нәтижелер көрсеткені үшін Алғыс хатпен марапатталды.
2. Бастауыш пәнінің жоғары санатты мұғалімі Ш.С. Стамбекова 15 желтоқсан 2014ж. аралығында Қазақстан Республикасының педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында екінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын Алматы қаласындағы оқып, сертификат иеленді.
3.Ағылшын пәнінің І санатты мұғалімі М.Р. Чотаева 13 маусым 2016ж. аралығында Қазақстан Республикасының педагог кадрларының біліктілігін арттырудың «Тиімді оқыту» білім беру бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтап, сертификат алды.
4.Биология пәнінің ІІ санатты мұғалімі К.М. Абдиманапова 30 қараша 2015ж. аралығында Қазақстан Республикасының педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында үшінші (базалық) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтап, сертификат иеленді.
5.Тарих пәнінің ІІ санатты мұғалімі А.Б.Амиргалиев 22.08. 2016 жылы Қазақстан Республикасының педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында бірінші (ілгері) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтап, сертификат иеленді.
6.Тарих пәнінің ІІ санатты мұғалімі А.Ж.Солтанова 24 қазан 2016 жылы Қазақстан Республикасының педагог кадрларының біліктілігін арттырудың «Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» білім беру бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтап, сертификат алды.
7.Қазақ тілі пәнінің ІІ санатты мұғалімі Д.Б.Амиргалиевава 28 наурыз 2019 жылы Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде қазақ тілді мектептердегі «Қазақ тілі» және «Қазақ әдебиеті»пәндері бойынша педагог кадрларының біліктілігін арттыру білім беру бағдарламасы бойынша 160 академиялық сағат көлемінде оқу курсын аяқтап, сертификат иеленді.
8.Орыс тілі пәнінің ІІ санатты мұғалімі С.Б.Маметекова 16 маусым 2014 жылы Қазақстан Республикасының педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында екінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтап, сертификат иеленді.
9.Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің І санатты мұғалімі А.А.Сагимбекова 18 мамыр 2015 жылы Қазақстан Республикасының педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында бірінші (ілгері) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтап, сертификат иеленді.
10. Химия пәнінің ІІ санатты мұғалімі А.К.Аукенова 30 қараша 2015 жылы Қазақстан Республикасының педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында үшінші (базалық) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтап, сертификат иеленді.
11. География пәнінің ІІ санатты мұғалімі Б.Н.Канагатов 18 желтоқсан 2013 жылы ,Қазақстан Республикасының педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламалары аясында үшінші (базалық) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтап, сертификат иеленді.

ЖАС МАМАНДАРМЕН ЖҰМЫСТЫҢ ТАЛДАУЫ
 2018-2019 оқу жылында мектепте 40 мұғалім жұмыс істеді.Олардың 5-і жас және жаңадан келген мұғалімдер. Жас ұстаздарға тәлімгерлер тағайындалды. Тәлімгерлер жұмыс жоспарын жасап, әдістемелік көмек көрсетіп отырды. Жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету мақсатында тәжірибелі ұстаздар, шығармашылық топ мүшелері мен мектеп әкімшілігі вебинарлар мен дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Жыл бойы жоспарланған апталықтар мен оқу вебинарлар аясында тиімді семинарлар мен ашық сабақтар өткізіліп, кері байланыс алынып отырылды.Сабақты түрлендіру, қашықтық оқуға бейімдеу, платформаларды пайдалану туралы, сабақ өткізудің түрлері мен әдістері жайлы мағлұматтар берілді.Жас мамандарға Онлайн мектеп, классрум, күнделік кз платформаларын қолдану туралы үнемі әдістемелік көмек көрсетіліп отырды.
 Әдістемелік көмек көрсету мақсатында төмендегі жас және жаңадан келген мамандарға тәжірибелі ұстаздардан тәлімгерлер тағайындалды.
1. Әбиева Балжан- Абдрахпанова Күлтай
2. Арғынғазы Медет-Джайсембаева Гульбақыт
3.Базилбаева Лаура- Карибаева Меруерт
4. Булатканова Эльмира- Чотаева Маржан
5. Сериков Еркебулан-Омарова Айгул
 Әр тәлімгер аталған оқу жылына өз жоспарларын даярлаған. Тәлімгерлердің өз жоспарларын жасау барысында сүйенген мақсатына келсек: жас маманның кәсіби шеберлігін қалыптастыра отырып,ізденімпаздыққа, іскерлікке дағдыландыру,жас маманға әдістемелік көмек беру. Міндеті:Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолдана алуын қадағалау, жас маманның кәсіби шеберлігін шыңдау
Осы мақсат, міндеттерді іске асыру үшін жылдық жоспарлар құрылып ай сайын тармақтарымен жұмыс жасалынды.
Жоспар бойынша жас маманды нормативті-құқықтық құжаттармен таныстыру жұмыстары жүргізіліп, жас маман қандай заңнамалармен жұмыс істеу керектігі көрсетілген, оқу-тәрбие үдерісіне бейімдеу мақсатында өзге де ұстаздардың вебинар семинарларына қатыстыру жүргізілді және де мектеп тәртібі мен жарғысы мен таныстыру жұмыстары да жасалынған. Ол үшін жас маманмен сұхбаттасып «Мектептің жұмыс режимімен және ішкі тәртібімен таныстыру» шарасы өткізілді, мектеп кәсіподақ ұйымының басшысының баяндамасы тыңдалды.
ҰМЖ және ҚМЖ құрастырылуы бойынша әдістемелік көмек беру аясында білім стандарты, оқу бағдараламасы, типтік оқу жоспарларының, заңдарының бұйрық номерлерін көрсеткен.
Мектеп кітапханасының кітап қорымен таныстыру ісі үнемі басшылықта болған.
 Күнделік.кз толтырылуын түсіндіру барысында мектеп әкімшілігінің семинарына қатыстырылып отырды қосымша жеке сілтеме берілді және үйірме сабақтарының жүргізілуімен таныстыру, үйрету жұмыстары жүргізілді.
 Тәлімгерлер жас және жаңадан келген мамандардың дайындығын тексеріп және жас педагогқа әдістемелік көмек жасап, өзінің функционалдық міндеттерін орындады.
Жас маманмен бастаған жұмыс түрі әңгімелесу, педагог көрсеткен қиындықтар, проблемаларды бірлесіп шешуде. Ең алдымен жас маманды педагог жұмыстары және ережелерімен таныстырып өтті. Оқу жылының басында әдістемелік нұсқау хатпен, нормативтік құжаттармен және пәндер бойынша оқу бағдарламасымен таныстырып және қашықтықтан оқуға байланысты бұйрықтар түсіндіріліп өтілді.
 Сағат жүктемесін ескере отырып, сабақ кестесі мен күнтізбелік – тақырыптық жоспарды құрастырып жазуға үйретілді.
Сабақтың тиімділігін арттыратын әдіс-тәсілдер таныстырылып, кері байланыстар үйретілді. Еңбек өтілі жоғары пән мұғалімдеріне өзара сабаққа қатыстырылып, әр сабақтың соңында сабақты талдау парағын толтыруды үйретілді. Мұғалім қазірдің өзінде жаңаша әдіс-тәсілдерді,АКТ-ы жақсы меңгерген,сабақ жоспары мен күнтізбелікті жасауды біледі.
 2019-2020 оқу жылында мектепте 43 мұғалім. Оның 1-і жаңадан келген мұғалім.Қазақ тілі мен әдебиеті пәндер бірлестігінде 1 жас маман Қайыңбаева Шолпан. Жас маманға тәлімгер болып , зерттеуші – педагог ұстаз Амиргалиева Д.Б. бекітілді. Тәлімгер мен жас маман жұмысына папка басталып, қажетті құжаттар толтырылған. Қайыңбаева Шолпанға ӘНХ, оқу бағдарламасы мен стандарт, қашықтықтан оқуға байланысты бұйрықтар таныстырылды. ҚМЖ жазу үйретілді. Сабақтың тиімділігін арттыратын әдіс-тәсілдер таныстырылып, кері байланыстар үйретілді. Еңбек өтілі жоғары пән мұғалімдеріне өзара сабаққа қатыстырылып, әр сабақтың соңында сабақты талдау парағын толтыруды үйретілді
2020-2021 оқу жылында мектепте 46 мұғалім. Оның 2-і жаңадан келген жас маман.
1.Айтанова Ақмарал- Нұрахметжанова Аида
2.Қыдырманова Дария-Джайсембаева Гульбақыт
 Әр тәлімгер аталған оқу жылына өз жоспарларын даярлаған.Тәлімгерлердің өз жоспарларын жасау барысында сүйенген мақсатына келсек: жас маманның кәсіби шеберлігін қалыптастыра отырып,ізденімпаздыққа, іскерлікке дағдыландыру,жас маманға әдістемелік көмек беру. Міндеті:Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолдана алуын қадағалау, жас маманның кәсіби шеберлігін шыңдау
Осы мақсат ,міндеттерді іске асыру үшін жылдық жоспарлар құрылып ай сайын тармақтарымен жұмыс жасалынды.
Жоспар бойынша жас маманды нормативті-құқықтық құжаттармен таныстыру жұмыстары жүргізіліп, жас маман қандай заңнамалармен жұмыс істеу керектігі көрсетілген, оқу-тәрбие үдерісіне бейімдеу мақсатында өзге де ұстаздардың вебинар семинарларына қатыстыру жүргізілді және де мектеп тәртібі мен жарғысы мен таныстыру жұмыстары да жасалынған. Ол үшін жас маманмен сұхбаттасып «Мектептің жұмыс режимімен және ішкі тәртібімен таныстыру» шарасы өткізілді, мектеп кәсіподақ ұйымының басшысының баяндамасы тыңдалды.
ҰМЖ және ҚМЖ құрастырылуы бойынша әдістемелік көмек беру аясында білім стандарты, оқу бағдараламасы, типтік оқу жоспарларының, заңдарының бұйрық номерлерін көрсеткен.
2021-2022 оқу жылында мектепте 51 мұғалім. Оның 1-і жаңадан келген жас маман.

1.Бекшоинова Эльвира-Бекежанова Гулнар
 Әр тәлімгер аталған оқу жылына өз жоспарларын даярлаған.Тәлімгерлердің өз жоспарларын жасау барысында сүйенген мақсатына келсек: жас маманның кәсіби шеберлігін қалыптастыра отырып,ізденімпаздыққа, іскерлікке дағдыландыру,жас маманға әдістемелік көмек беру. Міндеті:Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолдана алуын қадағалау, жас маманның кәсіби шеберлігін шыңдау
Осы мақсат ,міндеттерді іске асыру үшін жылдық жоспарлар құрылып ай сайын тармақтарымен жұмыс жасалынды.
Жоспар бойынша жас маманды нормативті-құқықтық құжаттармен таныстыру жұмыстары жүргізіліп, жас маман қандай заңнамалармен жұмыс істеу керектігі көрсетілген, оқу-тәрбие үдерісіне бейімдеу мақсатында өзге де ұстаздардың вебинар семинарларына қатыстыру жүргізілді және де мектеп тәртібі мен жарғысы мен таныстыру жұмыстары да жасалынған

2022-2023оқу жылында мектепте 48 мұғалім. Оның 2-і жаңадан келген жас маман.
1.Омарова Назигул-Базилбаева Лаура
2.Қуатова Айтолқын-Амиргалиева Динара

 Әр тәлімгер аталған оқу жылына өз жоспарларын даярлаған.Тәлімгерлердің өз жоспарларын жасау барысында сүйенген мақсатына келсек: жас маманның кәсіби шеберлігін қалыптастыра отырып,ізденімпаздыққа, іскерлікке дағдыландыру,жас маманға әдістемелік көмек беру. Міндеті:Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолдана алуын қадағалау, жас маманның кәсіби шеберлігін шыңдау
Осы мақсат ,міндеттерді іске асыру үшін жылдық жоспарлар құрылып ай сайын тармақтарымен жұмыс жасалынды.
 Жоспар бойынша жас маманды нормативті-құқықтық құжаттармен таныстыру жұмыстары жүргізіліп, жас маман қандай заңнамалармен жұмыс істеу керектігі көрсетілген, оқу-тәрбие үдерісіне бейімдеу мақсатында өзге де ұстаздардың вебинар семинарларына қатыстыру жүргізілді және де мектеп тәртібі мен жарғысы мен таныстыру жұмыстары да жасалынған





 «М.Төлебаев атындағы орта мектебі»Department of Education of Almaty region нің
2018-2022 оқу жылы аралығындағы білім сапасының көрсеткіштеріне салыстырмалы талдауы

 2018-2019 оқу жылында 1-4 сыныптарда 92 оқушы,68,5 % білім сапасын көрсетсе,оқу озаттары 26 ,оқу екпіндісі 37,орташасы 29 оқушы болды.
2019-2020 оқу жылы оқушы саны 100 оқушы аяқтап,өткен оқу жылымен салыстырғанда оқушы саны 8 оқушыға көбейді,білім сапасы 73 % көрсетті,оқу озаттары 26 дан 30 ға ,оқу екпіндісі 37 ден 43 ке артты,орташа оқитындар саны 29 дан 27 ге азайды.
2020-2021 оқу жылы оқушы саны 72 болып ,өткен оқу жылынан 28 оқушыға азайды,білім сапасы 73 % тен 69,4% төмендеді,оқу озаттары 30 дан 21 ге,екпінділері 43 тен 29 ға төмендеп,орташалар 22 баланы құрады,Білім сапасының төмендеуі кейінгі оқу жылдарындағы қозғалыстың яғни жақсы оқитын оқушылардың басқа мектепке ауысып кетуінің жиі болуы деп санаймыз.
2021-2022 оқу жылы оқушы саны 74 болып, өткен оқу жылынан 2 оқушыға көбейді, білім сапасы 69,4% тен55,7% ге төмендеген,оқу озаттары 21 ден 25 ке көбейген, екпінділер 29 дан 28 ге азайған,орташалар саны 21 баланы құрайды.
2022-2023 (1 тоқсан) оқу жылы оқушы саны 67. Өткен оқу жылынан 7 оқушыға азайып,білім сапасы 55,7% дан 68,7%ға артты,оқу озаттары 25 тен 18 ге азайған,оқу екпінділері 28 тұрақты, орташалар саны 21 баланы құрайды.
 2018-2019 оқу жылында 5-9 сыныптар аралығында 126 оқушы,57,9 % білім сапасы,үздіктер 29,оқу екпіндісі 44,орташалар 53 оқушы болды.
 2019-2020 жылы өткен оқу жылымен салыстырғанда оқушы саны 125 болып 1 балаға кеміп,білім сапасы 61,6 % көрсетіп, 3,7 % ға көтерілді.Оқу озаттары 29 дан 30 оқушыға көбейдң,оқу екпінділері 44 тен 47 ге көтерілді,орташалар саны 53 тен 48 ке түсті.
2020-2021 оқу жылы өткен оқу жылымен салыстырғанда 125 тен 117 ге оқушыға төмендеді,білім сапасы 63,2% көрсетіп,1,6% көтерілді,озаттар саны 30 дан 23 ке түсті,оқу екпінділері 47 ден 51 ге көтерліді,орташалар 48 ден 33 ке азайды.
 2021-2022 оқу жылы бала саны 123 болып,өткен оқу жылынан 6 балаға көбейіп,білім сапасы 63,2% ден 64,2% гекөтерілді.Оқу озаттары 23 тен 19 ға төмендеді,оқу екпінділері 51 ден 60 қа артты,орташалар 33 тен 44 ке көбейді.
2022-2023(1 тоқсан) оқу жылы111 болып, өткен оқу жылынан 12 оқушыға кеміп,білім сапасы 61,3% болып 2,9% ға кеміді.Оқу озаттары 19 дан 10 ға кеміді, оқу екпінділері 60 тан 58 ге кеміді, орташалары 44 тен 43 ке азайды.
 2018-2019 оқу жылында 10-11 сыныптар аралығында 23 оқушы,60,9 % білім сапасы,үздіктер 1,оқу екпіндісі 13,орташалар 6 оқушы болды.
2019-2020 оқу жылы өткен оқу жылмен салыстырғанда оқушы саны 21 болып 2 балаға кеміді,білім сапасы 61,9 % көрсетіп,2018-2019 жылдан 1 % артты.Оқу озаттары 1 ден 5 оқушыға артты,оқу екпінділері 13 тен 8 ге төмендеді,орташалар саны 6 дан 8 ге көбейді.
2020-2021 оқу жылы өткен оқу жылымен салыстырғанда 21 ден 39 оқушыға артты,білім сапасы 64,1% көрсетіп,1,2% көтерілді,озаттар саны 9 оқушы былтырғы жылдан 4 оқушыға артты,оқу екпінділері 8 ден 16 ға,орташалар 8 ден 14 ке артты.
2021-2022 оқу жылы бала саны өткен жылдағыдан 39 дан 35 ке кеміп,білім сапасы 68,5% құрап, 4,4% ға көтерілді.Оқу озаттары өткен оқу жылына қарағанда 9 дан 3 ке азайып,оқу екпінділері 16 дан 21 ге артты,орташалар 14 тен 11 ге оқушыға азайды.
2022-2023 (1 тоқсан ) оқу жылы бала саны 40, өткен жылмен салыстырғанда 5 балаға артты,білім сапасы 65 % құрап, 3,5%азайды. Оқу озаттары 3 тен 4ке көбейді,оқу екпінділері 21 ден 22 ге көбейді, орташалар саны 11 ден 14 ке көбейді.


 «М.Төлебаев атындағы орта мектебі» Department of Education of Almaty region нің
2018-2022 оқу жылы аралығындағы «Алтын белгі» «Best аттестат» иегерлерінің көрсеткіштері
2018-2019 оқу жылында мектепте 11 сыныптарда 1 оқушы Сатмуханбетова Венера Бақытжанқызы «Алтын белгі» белгісінің, 9 сыныптарда 6 оқушы Ахметжанова Арайлым, Дулукан Нурайым, Нурахметова Ақерке, Рысбекқызы Мөлдір, Серикова Назерке, Маратов Арсен «Best аттестат» иегерелері болды.
 2019-2020 оқу жылында «Алтын белгі» иегері жоқ. 9 сыныптарда 4 оқушы Аймишов Айқын, Берікболқызы Ақтоты, Абылханова Аяулым, Оңдасын Ақмейір «Best аттестат» иегерелері болды.
2020-2021 оқу жылында 11 сынып оқушысы Дулукан Нурайым «Алтын белгі» белгісінің иегері болды, 9 сыныпты үздік бітірген оқушы Рысбекұлы Ерсұлтан, 11-сыныпты Ахметжанова Арайлым, Рысбекқызы Мөлдір, Нұрахметова Ақерке «Best аттестат» алды.
2021-2022 оқу жылы «Алтын белгі» белгісіне иегерлер болған жоқ, 9 сыныптар аралығында «Best аттестат» иегерлері Құмарбек Арайлым, Аймиш Алима, Апариқажы Аида, Тұрарбек Аяжан болды. 11-сыныптар аралығында «Best аттестат» иегерлері Аймишов Айқын, Берікболқызы Ақтоты, Абылханова Аяулым болды.



2018-2019 оқу жылы бойынша пән олимпиадасының талдауы:
1.Жақсыкелгенқызы Мадина.-орыс тілі пәнінен аудандық ІІ орын;
2.Оңдасын Ақмейір- география пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
3. Берікболқызы Ақтоты -ағылшын тілі пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын;
4. Нұрахметова Ақерке-құқық негіздері пәнінен аудандық пән олимпиадасынан Іорын;
5. Аймишов Айқын –физика пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын;
6. Абылханова Аяулым-математика пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын;
7. Баяхмет Аяулым –қазақ тілі пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
8. Ахметжанова Арай -химия пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
9.Дулыхан Нұрай- биология пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;

2019-2020 оқу жылы бойынша:
1.Серикова Назерке-орыс тілі пәнінен аудандық ІІ орын;
2.Оңдасын Ақмейір- география пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
3. Берікболқызы Ақтоты -тарих пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
4. Әлімғазы Әйгерім-құқық негіздері пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын;
5.Ахметжанова Арай–физика пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
6. Абылханова Аяулым-математика пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
7. Байкенқызы Шұғыла –қазақ тілі және әдебиет пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
8. Рысбекқызы Мөлдір – қазақ тілі пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын;
9.Дулыхан Нұрай- биология пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
10. Қасымханова Нұрай- ағылшын тілі пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;

2020-2021 оқу жылы бойынша:
1.Айтанова Қарақат.-қазақ тілі пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын,
2.Рысбекқызы Мөлдір.-қазақ тілі пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын,
3.Берікболқызы Ақтоты.-қазақ тілі пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын,
 4. Тұрарова Нұрай.- ағылшын пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын,
5.Рысбекұлы Ерсұлтан.- математика пәнінен аудандық пән олимпиадасынан І орын,облыстан ІІ орын
6.Оңдасын Жанболат-география пәніне аудандық пні олимпиадасынан ІІІ орын:
7.Аймиш Алима.-информатика пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
8. Құмарбек Арайлым.- ағылшын тілі пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын;
9. Салинбай Ислам:-орыс тііл пәнінен аудандық пән олимпиадасынанІІ орын;
10.Серикова Назерке.-Орыс тілі пәнінен аудандық пән олимпиадасынан І орын, облыстан ІІІорын;
11.Баймұханбет Нұрым- биология пәнінен аудандық олимпиадасынан ІІорын,
12.Мұсай Мейір-математика пәнінен аудандық олимпиадасынан І орын


2021-2022 оқу жылы бойынша:
1.Ерғасым Нұрым -қазақ тілі олимпиадасынан аудандық пән олимпиадасынан ІІІ орын,
2.Төлеубай Елдар -қазақ тілі олимпиадасынан аудандық пән олимпиадасынанІІІ орын
3.Шаяхмет Мұрат.-жаратылыстану пәнінен аудандық пән олимпиадасында ІІ орын;
4.Нұрақай Бекасыл.-қазақстан тарихы пәнінен аудандық пән олимпиадасында ІІІ орын;
5.Аймиш Айқын- биология пәнінен аудандық пән олимпиадасынан ІІ орын;
6. Сайын Елнұр-қазақ тілі олимпиадасынан аудандық пән олимпиадасынанІІІ орын

 Пән олимпиадасына қатысу саны мен жүлдегерлер саны 2018-2019оқу жылына қарағанда 2019-2020 оқу жылы және 2020-2021оқу жылы және 2021-2022 оқу жылы көбейгені кестеде көрініп тұр.Жүлдегерлер қатары да көбейді.2018-2019 оқу жылы аудандық деңгейден 1 оқушы жүлделі орын иеленді. Соңғы 5 жыл ішінде мектебімізден облысқа өткен оқушыларымыздың барлығы дерлік облыстан жүлдемен оралды.Олар: Нұрахметова Ақерке , Серикова Назерке , Рысбекұлы Ерсұлтан. Ал 2019-2020 оқу жылы мен 2020-2021 оқу жылы керісінше жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер: математика, география, биология, химия, информатика, жаратылыстану, физика пәндерінен оқушылар жүлделі орындарды басым иеленді.Жасөспірімдер олимпиадасынан (5-6 сынып оқушыларынан) ұйымдастырылған жаратылыстану бағытындағы пәндер олимпиадасынан оқушыларымызМұсай Мағжан , Шаяхмет Мұрат деген оқушыларымыз жеңіске жетіп, жүлделі орындар иеленді. Жарқын болашақ «KATEV» қазақ тілі олимпиада Жас ғалымдар секциясында ІІІорын иеленген Оңдасын Ақмейір, «Жас дарын» М.Мақатаевтың 90-жылдығына «Өлең сөздің патшасы» номинациясын Жасын Айсері Асқарұлы марапатталды. Асанәліқызы Алина- Қазақ тілі мен әдебиеті «Естай оқулары» І орын
 «Ой дария» тобы Байкенқызы Шұғыла Абылханова Аяулым- Аудандық дебат сайысы «Best топ номинациясы» «Жас өркен» тобы- Аудандық дебат турнирінде «Бас жүлде»Мұсай Мағжан- Республикалық «Самұрық» математикалық зияткерлік олимпиадасының иегері. Мұсай Мейір Республикалық «Самұрық» математикалық зияткерлік олимпиадасының иегері болды.
 Қорытынды; мектебімізде жылдан-жылға оқушылар санының көбеюіне байланысты және білімге қойылған талаптың күшеюіне орай, олимпиадаға дайындау, дарынды оқушылармен жұмысты жолға қою –өзекті мәселе. Teachersдің дарынды оқушылармен жұмысты қолға алуына әдістемелік көмек көрсету қажет.Пән олимпиадасына оқушыларды дайындауды үздіксіз жүргізу қолға алыну керек.

 Ғылыми жоба жарысына оқушыларымызды үзбей жыл сайын қатыстырып отырамыз.Көп ізденуді қажет ететін ғылыми жоба жұмысын да жоспарлы жүргізу, бүгінгі күндегі педагогика саласындағы өзекті жұмыстың негізгісі. Оқушыларымыз 2020-2021 оқу жылында бері жыл қатысып, жүлделі орындар иеленіп келеді.2020-2021 оқу жылы 4 оқушы аудандық кезеңнен жүлделі орын алып, облысқа 2 оқушы өтті және ІІ,ІІІ орын иеленді.
Қорытынды: ғылыми жоба жарысына оқушылардың дайындауды қолға алу. Мектепте ғылыми жоба жарыстарына оқушы дайындаудың ұзақ мерзімді жоспарын құру.

2018-2019 оқу жылында Салинбай Медет «Мағжан оқуларынан» ІІ орын, Байкенқызы Шұғыла «Абай оқуларынан» ІІІ орын,Баяхмет Аяулым «Жарқын болашақ» ІІ орын иеленді.
2020-2021 оқу жылында «Әбіш оқулары» Абылханова Аяулым, Оңдасын Ақмейір «Жарқын болашақ» ІІІ орын.
Байкенқызы Шұғыла «Best тәжірибелік жұмыс» І орын, Нұрқасов Ерасыл Аудандық «Сардар» кешенді олимпиадасына «білімпаз» номинациясы.



 2017-2018 оқу жылынан бастап осы уақыт аралығында әртүрлі байқаулар мен оқуларға, жарыстарға оқушыларымыз қатысып, жүлделі орындар алып келеді.Аудандық деңгейдегі «Абай,Шәкәрім оқулары», «Мұқағали оқуы», «Мағжан оқуы», «Сәкен оқуы», «Жамбыл оқуы» оқуларына,байқауларына қатысып, жүлделі орындар иеленген оқушыларымыз бар.Барлық оқуларға қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері жетекшілік етеді. Ал «Айқанат» байқауына 9 сынып оқушылар арасынан қатысады. Бұл байқауға да оқушыларымыз қатысып, аудан, облыс, Республика көлемінде жүлделі орындар алып, бағалы сыйлықтармен марапатталды. 2018-2019 оқу жылы Аблайханова Гүлнұр Республикалық деңгейден қазақ тілінен эссе жазудан ІІІ орын иеленді.Ал 2019-2020 оқу жылы 9 сынып оқушысы Қозыханова Амина Республикалық турда ағылшын тілі пәнінен ІІ орын иеленді.